Tuesday, May 10, 2011

♥ My Only One

okay even dah macam agak terlambat saya nak gak buat entri untuk hari ibu
SELAMAT HARI IBU MAK~


saya sayang mak sangat taw
tanpa mak mesti saya tak dapat tengok dunia
tanpa mak mesti saya tak dapat hidup macam skang
tanpa mak gak mesti saya tak dapat apa yang saya ada hari ni
TERIMA KASIH MAK SEBAB LAHIR KAN SAYA
ADIK SAYANG PUAN SALMAH SANGAT~
cewah~
rasa macam manje lak
hehe~
ni hadiah hari ibu yang kami bertiga MIMI HAIZA,SITI AISAH dan NORAINI bagi kat mak




lagi sekali jerit ramai ramai
SELAMAT HARI IBU~



1 comment:

NARDtheNERD said...

muka u both same.
:))