Wednesday, May 4, 2011

♥ Mata Tertutup

seriously mengantok gile okay hari ni

ye saya menguap tapi tak sebesar itu ye.hehe~ -Google Image-

nak kata tido lambat takde la lambat pun
kul 11 lebih
mungkin sebab hari ni mendung
atau mungkin sebab saya tak cukup vitamin hari ni
atau mungkin tido saya tak berkualiti
adoi~

or mungkin saya boleh guna benda alah ni if saya ngantok kat ofis -Google Image-


banyak sangat reason tu
xtaw la yang mana satu kan
tapi takde maknenye okay
hari hari saya pegi keje memang mengantok
i dunno what is wrong with me
adakah saya sorang je dalam dunia ni yang asyik mengantok bila nak pegi keje?
adakah orang laen pun sama macam saya?
kalau sama macam saya so bagos la
takde la risau sangat kan
mana taknye
try imagine you are the only person dalam dunia ni yang mengantok
fuh!
memang saya akan jadi orang yang paling mundur la kan
hehe cannot imagine that
okay la saya nak pegi jalan jalan kat bawah jap nak hilangkan ngantok ni
hehe~
ADIOS




   

2 comments:

fyna said...

huhu...g tydo....





jom singgah n follow belog fyna.
http://inibelogfyna.blogspot.com/

AiniLavia said...

hehe kalau dh leh tido kat ofis ni dah lama dah :p