Tuesday, May 3, 2011

♥ Awan Mendung

actually skang perasaan saya sangat tak tentu arah
sedih
marah
sakit hati
geram
pening dan meloya
ini sebenarnya dalah simptom simptom yang disebabkan oleh penerimaan berita yang sangat mengejutkan pagi tadi
berita mengenai pemergian seorang yang saya kenali
saya mengenali arwah kat sekolah
SEKOLAH MENENGAH SAINS SERI PUTERI


arwah sangat baik
lembut dalam berkata
sentiasa senyum

saya tak dapat bayangkan macam mana dia 'pergi' dalam keadaan begitu
perasaan saya yang sedih itu adalah disebabkan ini
perasaan saya yang marah,sakit hati dan geram itu adalah untuk si lelaki itu
yang sanggup berbuat demikian terhadap arwah
dan skang saya pening dan loya sebab saya memang tak boleh terima berita berita yang mengjutkan dan menyedihkan macam ni
perasaan ini sama masa kawan kepada kawan saya Dila,meninggal disebabkan Leptospirosi
Ya Allah tempatkanlah mereka ini di kalangan orang beriman
Amin~

p/s:jika ingin mengetahui lebih lanjut saksikan berita malam ini.Al-Fatihah untuk arwah~


6 comments:

miss puteri said...

sedih sgt sgt....huhu. kejamnya lelaki macam tu...alfatihah..arwah senyum je selalu, baik sgtkan...huuu

AiniLavia said...

memg kejam.mcm xpecaye je put kan ?:(

Puteri Bt Ahmad said...

sangat sedey. laki tu napekah sangat sanggup berbuat begitu huhu.

AiniLavia said...

ntah la.tekanan prasaan kot.tp memg xpatot kan :(

fizaziz said...

teringatkan..humm..sedih

AiniLavia said...

sangat~ :(