Monday, April 4, 2011

♥ U Will Agree

okay tajuk entry 'U Will Agree' so siapa siapa yang baca entry ni memang kena agree dengan saya okay..
hehehe~
but seriously even skang korang tak agree tapi sooner or later korang akan agree jugak..
TRUST ME!

okay actually its all about work & study..
nak sambung study?
no no no!
its not bout that..
its about study life much happier and better than work life..
yup both have pressure but study life pressure is in good way..
work?dont even ask..
absolutely NOT!
why?
because when u pressure time keje,u absolutely cant do anything..
haih~
right now I am soooo not happy with my work because i am sooo pressure..
ceh macam hipotesis lak..
but seriously ngah pressure skang..
mane taknya..
keje tak siap siap..
yang lama tak siap lagi dah datang yang baru..

okay now the conclusion is siapa siapa yang still study,just appreaciate your life..
because once u start your working life,YUP!your life will over..

macam lagu yang milely cyrus nyanyi balik ni..

'when they working day is DONE!ooo girls just wanna have fun'

tajuk:GIRLS WANNA HAVE FUN..

okay la tu je kot setakat ni..
see u next entry..


Maybe I need vacation :)








SHOPPING HERE!!!! 





4 comments:

Miss Star said...

wow ade post baru ;)
sgt2 setuju!zaman beljar paling best...ohoho

AiniLavia said...

wei rindu kat ko.haha tetibe.diam r yam..betol wei stres la kje :(

Perjalanan hidupku... said...

time blaja mmg best.. terutama time degree... kalo skrg ni dh x best dh... sbb keje n blaja skali gus... sedikit stress...

AiniLavia said...

betok tu tkah.tensen kan keje.. :(