Saturday, April 23, 2011

♥ Interesting Facts About Maharaja Lawak

Perkataan MAHARAJA LAWAK ni sangat lah memberi kesan dalam hidup saya
kenapa?
anda boleh tanya saya kenapa ek?
hehehehehe~
sebab bila saya dengar,sebut atau pun nampak perkataan ni
AUTOMATIK SAYA GELAK

memang dah ramai orang cakap saya gila
but its okay
saya tak kesah janji saya gelak 24/7
dan HAPPILY EVA AFTER right?
hehehehe~


haaaa nak taw tak?
saya ada terbaca,ternampak dan terdengar banyak facts pasal ML ni
nak taw apo dio?
jeng jeng jeng
masa dah tamat dah.LOL
okay ni dia antara facts yang saya dengar

-AMIR-


sangat ramai yang merungut pasai apo la budak AMIR tu tak kuar kuar lagi
sape yang tak penah dengar orang cakap macam ni memang menipu la kan
memang ramai kan nak si AMIR ni kuar
ramai yang cakap ada orang yang undi dia sebab saje nak tengok lawak bod** dia tu
okay ni bukan saya cakap,orang cakap okay

-JOZAN-

minggu yang ni terbaek

dari mula lagui ramai yang memang nak dorang menang
sebab dorang memang besh and ramai peminat kan
so dari first week lagi memang dorang punya undian paling tinggi

-NABIL-

minggu terbaek

ramai yang mengakui kebolehan NABIL sangat menyerlah dalam stand up comedy
memang!
dia sangat banyak idea dan taw part mana orang leh gelak ngan lawak dia tu
pendek kata dia memang teror la bab bab camni

-DOUBLE MEANING-

minggu terbaek walaupun double meaning masih terserlah

yang ni saya paling pangkah
sebab saya memang tak suka bab bab lawak luca* di khalayak ramai ni
ramai yang complai kan sebab ML sume lapisan umur tengok
so ini adalah salah satu unsur tak baik
but until now only BALAS yang wat lawak DOUBLE MEANING ni
orang laen sume dah insaf

FENOMENA MUKA LEGEND HATI KIUT
sapa tak taw sape punya ayat ni kan
JAMBU!

minggu ni terbaek.tapi yang tadi paling terbaek!

dorang memang kelakar tak hengat kan
lawak dorang lawak yang genius dan tak perlu over sangat untuk wat orang gelak
even muka dorang pun dah lawak
especially performance hari ni
macam nak pengsan kot gelak.LOL

-WUJUD FAN PAGE DIALOG-

yang ni paling besh
setiap dialog dorang dah ade fan page kat facebook
so sume orang tak payah nak susah susah lenguh lenguh tangan nak menaip status
just tag fan page tu dan jadi la status status yang boleh memecahkan perut bila baca

-NI YANG PALING MERAPU-

nak taw apo dio yang merapu sangat tu
yang ni memang paling lawak
kalah sume peserta ML
nak taw apa?
kat facebook skang ade fan page 'SAYA SOKONG MAHARAJA LAWAK DITAYANGKAN DI TV 1' (something like that)
LOL
boleh pulak kan
addoi!
itu sangat tak logik nya pun
tidak perlu nya pun untuk membuat fan page itu

LOL


so tu jela facts yang saya taw setakat ni
if ade lagi nanti saya share lagi ek
okay dah nak tido
sweet dream bebeh~




p/s: SHOPPING MURAH MURAH KAT SINI!!!






6 comments:

Kiko Berdendang said...

Terbaik dari ladang....

AiniLavia said...

yeah terbaek wokkk :p

a n a s t a s y e a said...

Memang terbaik ! :D

anastasyea's latest post .. #Maxis10 - Apa yang best dengan HTC Desire S

AiniLavia said...

ye sangat terbaek dan menghiburkan!!!~ :)

NARDtheNERD said...

my vote for nabil..
hehe.
:)

AiniLavia said...

me for JOZAN and JAMBU~