Friday, April 8, 2011

♥ Dengarkanlah!

okay saya dah nekad!
entri hari ni saya nak nyanyi..
nak nyanyi kuat kuat dengan penuh bersemangat!
bersemangat waja dengan membuka mulut dengan besar..
supaya projection suara saya begitu lantang sekali dua kali..
okay dah sedia sume????
1
.
.
.
.
2
.
.
.
.
3
.
.
.
.
.
.
.
Allah selamatkan kamu~
Allah selamatkan kamuuuuu~
Allah selamatkan SALMAH BT SALLEH..
Allah selamatkan kamuuuuu~

Happy birthday to u~
Happy birthday to u~
Happy birthday to SALMAH~
Happy birthday to uuuuu~~
*Clapping*


okay dah cukup setakat tu je kot..
lenguh dah mulut den ni..
adoi~

SELAMAT HARI LAHIR MAK~
YANG KE-53..
SEMOGA PANJANG UMUR & MURAH REZEKI..

Terima kaseh mak sebab melahirkan saya ke atas muka bumi ini..
if mak tak lahirkan saya tak dapatlah saya tengok dunia ini..
terima kaseh mak..
sebab besarkan saya dengan penuh kesabaran..
Sayang mak sangat..
bukan satu taw..
dua tiga empat lima enam tujuh lapan sembilan sepuluh taw!




p/s: Meh lawat sini.malam ni akan update with STUNNING stuffs..cepat cepat click!





9 comments:

Ain Abia said...

heppi befday mak aini aka macik salmah... semoga diberikan kesihatan yg baik ya :)

Anonymous said...

makCik salmah, hepy bfday..
anak makcik salmah..bwk bus elok2 balik.haha~ ::abruzzi.

AiniLavia said...

ain:thanks bagi pihak puan salmah..:p

hisham:bak la hadiah..:p

Anonymous said...

klu bg adiah kat mak..kat anak kne gak ke??;D ::HishamLavia

princess ain ♥ said...

semoga pjg umur ibu dan sihat sejahtera hendaknye...=)

AiniLavia said...

ain:thanks~ :)

Puteri Bt Ahmad said...

hepi besday, mak!!!! hehe XD

AiniLavia said...

puteri:mak kite ckp time kaseh~

habuk habuk said...

erkkkkkkkkkkkkkkkkk!~