Friday, April 29, 2011

♥ Best Vs Besh!

salam and selamat pagi
wah~
pagi ni sangat besh kan?
sejuk nyaman je
hehehe~
tapi actually bukan sebab pagi yang dingin tapi sebab today saya halfday
yay!
saya halfday today semata mata nak balik kampung kesayangan
wah sangat tak sabar!
actually today memang ramai yang amek cuti 
yang amek half day lagi la ramai kan
maklumlah isnin cuti 
cuti labor day so semua orang erebut rebut lah nak cuti
ofis saya today pun ramai yang cuti
tetibe ada yang sakit perot la cirit birit la
so ofis saya hari ni macam sunyi je
sebab sume orang cuti 
tinggal empat orang je kat bahagian management ni
hehe rasa lawak pulak
tapi ada something yang tak besh
confirm highway jam sebab ramai sangat yang dah cuti hari ni
tapi tak kesah la janji leh balik kampung dalam jangka masa yang lama
cewah!~
HAPPY HOLIDAY & SELAMAT MENYAMBUT HARI PEKERJA!



-nak shoppping murah murah?meh click sini!-







   



3 comments:

cahayamata2803 said...

hai ainilavia!!
anda telah di tag!

http://cahayamata2803.blogspot.com/2011/04/jom-join-ga-odahone-giveaway-bersamamu.html

Anonymous said...

Balik kampung lek lok!;)~take care.~ :: shamlavia::

AiniLavia said...

cik cahayamata:thanks tag~saya akan buat bila intenet dah okay :)

hisham:yup i will..