Thursday, December 2, 2010

♥ Something That I Need To Know

salam and hye..

baru je create blog baru for boutique online..
just create je opening nye lambat lagi kot..
but that is not the problem right now..
saya konpius,konpius dan konpius..
kenapa blog saya tak jadi macam dalam gamba ni..


haaaa nampak tak..
blog saya punye takdek pun function yang banyak macam yang dalam gamba ni..
ala function yang macam strike tu..
nape ek?
tu version baru eh?
so kalau nak jadik camtu nak wat macam mane?
leh upgrade ke?
haaa tu dio dah keluaq dah soklan soklan yang bermain di fikiran cek skang ni..
hehehe~
but seriously saya nak blog saya jadi macam dalam gamba tu..
senang sikit..
so sape sape leh tolong and share sila bagi tunjuk ajar pada saya okay? :)



p/s:lagi satu tulisan blog saya tak leh wat colourful.huuu toucing la camni..:(

5 comments:

miss puteri said...

eh, xpnah pulak jadi cenggitu dear. taktau la yunk..

AiniLavia said...

baru pye kot puteri.sbb bru je create acc bru..nak cmtuuuuu..:p

Tema Hitomi said...

ooo yg tu tukar kat settings->basic->select post editor->click updated editor

AiniLavia said...

yeke???yay!!!!~thanks tema..:p

Tema Hitomi said...

ur welcome hehehehe :)