Thursday, December 2, 2010

♥ Daripada Cik Comot~

salam and hye..
baru abes keje and ngah lepak lepak kat ofis..
so saya nak update blog..
petang ni update pasal award yang telah diberikan oleh cik moy kepada saya..
rajin rajin kan lah pergi blogwalking kat blog die~
actually dah berzaman lama die bagi award ni but tak sempat nak update blog..
sangat malas busy..
today rajin sikit so update lah..
okay meh tengok award yang cik moy kasi saya..
shantek kan?

penerima anugerah daripada cik moy ni kena jawab soklan..
so meh sini saya nak jawab soklan soklan dari cik moy..


1. Nama penuh anda.
okay full name ye! full name saya NORAINI BT MOHAMAD DAUD..just call me AINI..acece macam orientation week lak.hehehe~

2. Kenapa jadi pengikut belog ini [shagcomot]?
okay untuk pengetahuan cik moy saya jadi folower cik moy sebab saya suka kawan ngan cik moy..plus blog cik moy creative babe..:)

3. Apa pandangan anda pasal belog ni [shagcomot]?
creative, somel, shantek and COMOT..hehe~

okay itu sahaja untu petang yang dingin ini sebab baru lepas hujan..see you next entry ya!~



2 comments:

♥ Roshazzy Shag ♥ said...

Amboi. Lama gila baru nak rajin ye. Haha :D

Yay! Moy pun suka kawan dengan Aini ;) MUAH!

AiniLavia said...

hehe~bz la moy..hope frenship kte berkekalan..:p