Friday, October 1, 2010

♥ What The Fish


Okay my laptop pissed me off..arini je dah 3 kali die wat hal.ngah online tetibe screen die blank plus ade jalur jalur.saya tak taw pe masalah die..haih!malas nak pegi anta format sebab nanti banyak installed program ilang cam before this..plz laptop dun do this to me..i love u know that right?hehehe~if you rosak habes musnah la hidup saya sebab saya tak boleh dating ngan Damon lagi.hehe.please jangan rosak sebab nanti susah nak donlod cite.dah lah skang sume season baru dah kuar..please please..Emmm ada banyak sebab yang mungkin menyebabkan laptop saya jadi sebegitu rupa..

  1. kaspersky yang update punye tak leh fix.asyik merah je even dah beribu ribu kali update.haih!~
  2. okay reason yang kedua ni menyayat hati sikit.disebabkan kaspersky 2010 yang saya gune telampau protective,window laptop saya yang tak ori itu telah di detect oleh beliau.aiyak!pecah rahsia pakai window pirate.hahaha.die detect window tu as virus.leh x???haiya..so window laptop saya blank kehitaman je..sadis kuasa 3!
  3. mungkin terlampau banyak virus,bacteria bagai..kaspersky dalam laptop saya detect ade 2213 threats detected!aiyo!tak leh banyak lagi.huh no wonder la an.bahahaha..
  4. Mungkin jugak laptop saya bengang ngan saya sebab like 24/7 donlod cite tak ingat dunia.sampai panas tahap matahari tapi still lagi wat dek je dan terus mendonlod dengan sesuka hati dan riang nya..okay my lappy sayang,jangan la bengang ngan saya..anda kena faham dengan masalah saya yang sangat busy ni.sangat!well nak donlon vampire diaries,gossip girl,90210,pretty little liars plus movie movie latest.haih!sangat berat tugas tu.tolong paham saya okay?:)


so saya rasa saya nak biarkan je laptop saya sebegitu rupa even die protes,sehari 10 kali die terblank..biarlah die hidup dengan window yang palsu dan dusta belaka tu..saya tetap tak nak format.hehehihihoho~

3 comments:

Tema Hitomi said...

wei boikot kaspersky!!!
gunalah avast..baik dan bermutu tinggi~ heee~ ;)
comey and ada suara...kihkih

Miss Star said...

kaspersky mmg cam2.gn benda pirate je dia detect virus...hoho

ainilavia said...

tema:ko beli avast ori ke?bpe?

yam:tu la psl wei.bengang ak.abes sume suspicious..:(