Friday, July 9, 2010

♥ Anugerah..:)


haaa cantek tak award kat atas neh?cantek an..ni adalah award yg saya dapat dari puteri and ain..thank puteri and ain~ btw sesape nk kenal puteri and ain ni sape,juz click link kat atas tu okay?:) now saya nak jawab soklan2 kat bawah ni dullu..:)

1. Anda mesti memberi pujian kepada pemberi 'award' ini.

alaaaa pujian je ke?heee~okay yg saya taw puteri and ain ni sangat comey and cute..so sesape yg still single tu leh la mengusyar okay..but plz yang pompuan jangan buat sebegitu rupa okay..heeee~

2. Sila beri 'award' kepada 10 'blogger' yang lain.

okay sememangnya 10 orang sangat banyak..tapi takpe saya akan bagi jugak..

MOY

PUT (puteri raifana)

NADDY

TIKAH

NANAE

FIZA

AIN (kmj)

NAS

LIS

AISYAH

JIJAH

TEMA


okay dah cukup and terlebey sudah..tapi xpela an the moore the marrier..heee~actually nak list an banyak blog lg tapi mostly ade yang tak aktif sangat.so saya list an yg agak aktif la ye..:)

3. Anda mesti beritahu kepada 10 blogger ni.

baek!saya akan gtaw..:)

4. Bagaimana anda boleh di gelar 'blog' yang 'Best and Great'?

haha..xtawla..nantilah saya tye puteri and ain..:D


okay done!sesape yang dapat award tu tahniah ye..
Cartoon Images

7 comments:

♥ shag ♥ said...

aini! thanks kasi! ehee. moy dah buat but frm putri. aigoo. tape nt moy edit taruk name aini skali ye. dont worry be happy :D

ainilavia said...

yeke..heee~moy tukar mnnme lg?lmao

NARDtheNERD said...

thanks dear~..
shomelll award ni..=))

fizaziz said...

haha..tx weh...my 1st award..HAHA

ainilavia said...

naddy & fiza:wlcome dear..btw bllog korg memg sgt nice punn..:)

princess ain ♥ said...

thanks dear!!! It was so great!! have a nice day!!! n keep blogging ok!! =p

ainilavia said...

okay welcome dear~